annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv doet niks meer na afspelen video via youtube

profile.country.NL.title
RonaldFrederiks
Ontdekker

tv doet niks meer na afspelen video via youtube

Heb de tv (kld-32w655a) al een poosje, nog nergens problemen mee gehad.

Maar na de nieuwe firmware heb ik problemen met de youtube app.

Als ik via mijn mobiel (sony xperia z) de youtube app bedien en naar de tv stuurt werkt het nog.

Maar als ik een andere video wil bekijken word het beeld zwart en reageert de tv niet meer.

Dan moet ik hem van de stroom halen om weer gewoon tv te krijgen.

Kan me voorstellen dat, dat niet goed is voor een tv.

Wat zou ik hier aan kunnen doen.

Tv hangt bedraad aan internet via een KPN router.

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom, Nu opeens na de firmware update van februari 2015???

Al een fabrieksreset uitgeprobeerd?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
RonaldFrederiks
Ontdekker

Heb ik probeerd, maar een vriend van me heeft hetzelfde. Hij heeft dan alleen de 40 inch versie.

Weet niet waar het hem in zit. Is op zicht wel jammer. Want ik gebruikte het wel vaak. 

Tags (1)
Jure84
Ontdekker

Hier het zelfde geval (kld-42w655a)

Youtube app onthoudt de ingelogde account niet en loopt vast na een paar nummers. Sinds gister heb ik een nieuwe update ontvangen en hoopte dat het hiermee gefixt zou zijn, helaas.

Aub kunnen jullie iets aan dit probleem doen!?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Helaas staat de W655a ook hier tussen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mkootstra
Nieuw

Hallo,

zelfde probleem hier met youtube, tv slaat helemaal vast.

We hebben het hier dus niet over facebook zoals hierboven word genoemd wordt in het artikel.

Als youtube ook niet meer ondersteund wordt is dit toch wel heel slecht van sony.. tv wordt verkocht met youtube ondersteuning..

Ik zou graag een reactie hier op willen..

mvg,

M. Kootstra

Jure84
Ontdekker

Heren,

Nadat ik gisteravond de fabrieksinstellingen heb teruggezet, loopt Youtube niet meer vast. Tevens wordt het account ook na afsluiten behouden.

Nadeel is dat al je instellingen weg zijn en je alles opnieuw moet instellen (netwerk, favo, zenderlijst etc.).

Dus hierbij een verzoek aan onze Sony applicatie engineers om een correcte update te maken, zodat het wel allemaal werkt. De tijdelijke oplossing is niet ideaal.

Jure84
Ontdekker

Helaas ik bleek te vroeg te juichen! Een dag later liep de tv toch weer vast, waarna hij weer uit de stroom gehaald moest worden.....

Sony community help os hierbij! 😞
profile.country.NL.title
RonaldFrederiks
Ontdekker

ik kan wel 2 filmpjes kijken (als ik geluk heb) en daarna loopt ie vast. volgens mij komt het ook door de reclame die tegenwoordig bij youtube zit.

Stekker eruit. ff wachten en er weer in. Maar helaas.. de tv gaat niet meer aan.

Heb alles eruit gehaalt van kabels, en een poosje gewacht..en weer maar eens proberen. maar nog steeds niks..

Dit na 4-5 geprobeerd te hebben ging ie eindelijk weer aan. wat een opluchting. Anders had ik ook nog een andere tv moeten halen..en dan weet ik nog niet zeker of het dan ook een Sony word

Vind dit een slechte zaak ..dat een tv vastloopt door een app en dat je hem van de stroom moet halen om hem weer te laten werken. 

En dat ie dan ook niet meteen weer aan wil. Lijkt me niet echt de bedoeling. 

Hoop wel dat er wat aan gedaan wordt.

Zou oud is de tv niet en ik heb ook niet het geld om elk jaar een nieuwe te kopen.

En hij werkt prima met me Sony versterker.

profile.country.NL.title
RonaldFrederiks
Ontdekker

Heb van ellende maar een cromecast gekocht.
Daar werkt het wel goed op.
Beetje een tegenvaller van Sony.