annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv doet niks meer na afspelen video via youtube

profile.country.NL.title
RonaldFrederiks
Ontdekker

tv doet niks meer na afspelen video via youtube

Heb de tv (kld-32w655a) al een poosje, nog nergens problemen mee gehad.

Maar na de nieuwe firmware heb ik problemen met de youtube app.

Als ik via mijn mobiel (sony xperia z) de youtube app bedien en naar de tv stuurt werkt het nog.

Maar als ik een andere video wil bekijken word het beeld zwart en reageert de tv niet meer.

Dan moet ik hem van de stroom halen om weer gewoon tv te krijgen.

Kan me voorstellen dat, dat niet goed is voor een tv.

Wat zou ik hier aan kunnen doen.

Tv hangt bedraad aan internet via een KPN router.

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat momenteel dwars zit bij de A modellen is een soort memory bug. Als er "teveel" YouTube videos afgespeeld worden achter elkaar dan raakt het geheugen vol en loopt het systeem vast. Erg irritant. 

Sony en Google zijn dit issue samen aan het tackelen. Nog geen nieuws over een oplossing helaas. Dit issue is wel doorgezet naar de inginieurs, dus Sony weet er van af! 

Jure84
Ontdekker

Beste Vinc_E

Ondertussen is het probleem na diverse updates nog steeds niet veranderd....

Kan het zijn dat het een 'ouder' model is en de Maintenance updates niet het probleem meer zullen verhelpen? 

Graag verneem ik of er een youtube zonder reclame is.....

profile.country.NL.title
DudokD77
Ontdekker

Hier hetzelfde verhaal, de ene keer kan ik een uur youtube filmpjes kijken en de andere keer nog geen twee nummers. Tv gaat uit en start soms opnieuw op en soms gaat het rode lamp een aantal keer knipperen (vlg mij 7x).

Wel balen dat dit telkens zo is, de kinderen gaan nu maar op de tablet filmpjes kijken.

Ben benieuwd of er al een oplossing is. Kan het zijn dat het de wifi module in de tv is?

Weet er iemand een oplossing.

Gr. Dennis

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er is geen YouTube zonder reclame. En dat ligt ook bij Google en niet bij Sony. 

Wat bij YouTube gebeurd, is dat de app steeds zwaarder wordt. Google blijft er functionaliteit aan toevoegen, terwijl de TV qua hardware niet veranderd. Op een gegeven moment wordt dat te zwaar voor het toestel. 

Hoewel het zevenmaal rood knipperen wel erg extreem is. Dat zou betekenen dat het toestel een mainboard failure heeft. Dan heb je niet alleen last bij YouTube bekijken? 

profile.country.NL.title
DudokD77
Ontdekker

Bedankt voor je reactie.

het probleem doet zich inderdaad ook voor bij andere apps, alleen worden die niet zo vaak gebruikt.

Gelukkig is het 7x knipperen niet altijd, maar wel als we na het automatisch uit- en aan gaan van de tv nog een aantal keer proberen de app te openen.

Mocht dit een mainboard failure zijn, hoe kom ik hier achter en wat kan ik hier aan doen?

we hebben de tv nu 2 jaar, en eigenlijk is dit probleem er altijd geweest.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt drie dingen doen. Contact opnemen met de winkel en aangeven dat je hier altijd last van hebt gehad. 

Als het product ouder dan twee jaar is, moet je wel aantonen dat het niet door jouw toedoen komt. Dit kan natuurlijk heel lastig en is hierbij niet te doen zowat, maar zo is de wet...

Anders kun je ook contact opnemen met de klantenservice van Sony. Die verwijzen je door naar een servicepartner zoals Tech repair. En dat is optie drie, want dat kan je ook zelf meteen doen.

Aangeven dat je led zeven keer rood knippert na het gebruik van apps. 

profile.country.NL.title
sonytaz17
Ontdekker

Heb zojuist het laaste bericht van mei 2016 gelezen. We zijn vandaag 2 1/2 jaar verder en stel net hetzelfde probleem vast; YouTube staat vast op het homescherm. De TV reageert nergens nmeer op dan uitschakelen. Van spanning afhalen heeft geen effct. De uitzending via de TV-ontvanger is te horen, maar op het scherm staat nog steeds het Youtube beginscherm met het laatst afgespeelde item.

Iemand een suggestie?

Hans Visser

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al de fabrieksreset uitgevoerd?

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
sonytaz17
Ontdekker

Al 3 keer. Geen effect. Youtube blijft op scherm staan en ik kan alleen naar instellingen. Kan wel Netflix kijken, maar op het youtube scherm is niets aan te klikken.

Hans