Deel jouw ervaring!
Zoals mijn username het ook toont, ben ik verre van blij met Sony service.
Ik heb een Kd55xf9005 aangeschaft wat een redelijk duur toestel is, hopend dat dit volgens de prijs degelijk zou werken, maar het ligt redelijk ver van mijn verwachtingen.
Netflix? Start vaak niet op waardoor ik tv altijd moet rebooten?
YouTube? Geen HDR..
Chromecast? Haperingen met 4k 60fps content
DTS? Sinds Oreo werkt dit helemaal niet meer!
Spotify? Redelijk slechte kwaliteit van geluid (dit moet ik rechtstreeks op Amp beluisteren maar ligt misschien niet aan tv)
Kodi? Die kan na veel gepruts eindelijk alles afspelen (DTS issues) Maar voor een of andere reden moet ik hele library opnieuw scannen bij elk gebruik (usb-schijf verandert van naam?)
Zoveel miserie voor zo'n duur toestel...
En blijkbaar heeft iedereen last van deze problemen maar het blijft voor elk topic redelijk stil langs Sony's kant.
Jammer dat de XF9005 niet aan je verwachtingen voldoet. Is dit sinds kort of sinds het begin?
73's
Ik heb een gelijkaardig probleem denk ik met Netflix op mij 55XF9005 . Wanneer ik naar iets op Netflix heb gekeken en de TV uit heb gedaan en na vb 30 min de tv terug aan zet en wil verder kijken dan krijg ik de melding dat er een probleem is en dat het niet kan worden weergegeven komt dan iets op van HTTP://500 error of iets in die richting. Mijn TV is niet via WIFI maar met een netwerkkabel aangesloten dus heeft altijd direct verbinding met de Internet Router. Na tijd wachten lukt het dan wel weer of soms moet ik de TV compleet herstarten wat toch niet de bedoeling is.
Hopelijk in een nieuwe Firmware een oplossing voor dit ambetante probleem.
Heel eerlijk had ik toch meer verwacht van deze TV
Je zou denken een vrij recent toestel dat er toch op zeer regelmatige tijd updates doorkomen maar niets is minder waar . Mijn TV is gekocht in September en ik denk dat ik na het uitpakken een update heb gedaan die dan ook lang duurt en waar niet te zien is hoe lang het nog zal duren en voor de rest niets meer . Degene die nu op de site staat durf ik niet doen daar ik een Surround heb via ARC aangesloten.
Hopelijk kunnen ze bij Sony de klanten toch nog verder helpen een beetje te dom om voor vb netflix een externe MEdia player te moeten aansluiten als het in principe in de TV zit en feilloos zou moeten werken.
Staat de WiFi daadwerkelijk uitgevinkt in het netwerk menu?
73's