Deel jouw ervaring!
Beste Sony vraagje , ik heb een KD-55AF8 Android tv 2018 heb met regelmaat gekeken naar de nieuwste Android 8.0 Oreo v6.5830 maar hij zegt dat er geen nieuwe Update s zijn kan dat kloppen ?
Wanneer word deze beschikbaar gesteld voor dit toestel heb hem op automatiche update staan maar geen updata s ?
Groetjes Frits
Blijkbaar is de ondersteunings pagina voor de AF8 nog onbekend voor je. Hier staat sinds 14 feb 2019 een nieuwsbericht over Oreo.
73's
Dat klopt, maar waarom word het programma niet weer gegeven met nw software ?
Ik weet niet hoe dat verder gaat als je alles op een usb stick hebt staan gewoon in de usb poort doen ?
Gr Frits
@Spijker55Schroefgat schreef:
Dat klopt, maar waarom word het programma niet weer gegeven met nw software ?
Ik weet niet hoe dat verder gaat als je alles op een usb stick hebt staan gewoon in de usb poort doen ?
Gr Frits
Toch duidelijk:
Daarom hebben we besloten om de automatische firmware-update van Android 8.0 Oreo (v6.5830) even uit te stellen.
BELANGRIJK:Als u gebruikmaakt van een Home Theatre-systeem (Soundbar, A/V-ontvanger, etc.) om het geluid van uw tv af te spelen, raadt Sony u ten zeerste aan deze update nog niet te installeren. Met het huidige pakket en specifieke Home Theatre-systemen kan een probleem optreden waarbij u geen geluid hoort via uw Home Theatre-systeem als de tv te lang in de stand-bymodus staat. Er zijn tijdelijke oplossingen beschikbaar, maar wij adviseren u om te wachten tot de volgende update, waarin dit probleem wordt verholpen.
73's
Het is in middels 5 Maart !!!!!
Maar goed heb via een usb stick de nw update geistalleerd werkt super zonder problemen .