annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update KD-55AF8

profile.country.NL.title
Spijker55Schroefgat
Ontdekker

Update KD-55AF8

Beste Sony vraagje , ik heb een KD-55AF8 Android tv  2018 heb met regelmaat gekeken naar de nieuwste Android 8.0 Oreo v6.5830  maar hij zegt dat er geen nieuwe Update s zijn kan dat kloppen ?

Wanneer  word deze beschikbaar gesteld voor dit toestel  heb hem op automatiche update staan maar geen updata s ?

Groetjes Frits

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar is de ondersteunings pagina voor de AF8 nog onbekend voor je. Hier staat sinds 14 feb 2019 een nieuwsbericht over Oreo.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Spijker55Schroefgat
Ontdekker

Dat klopt, maar waarom word het programma niet weer gegeven met nw software ?

Ik weet niet hoe dat verder gaat als je alles op een usb stick hebt staan gewoon in de usb poort doen ?

Gr Frits

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Spijker55Schroefgat  schreef:

Dat klopt, maar waarom word het programma niet weer gegeven met nw software ?

Ik weet niet hoe dat verder gaat als je alles op een usb stick hebt staan gewoon in de usb poort doen ?

Gr Frits

Toch duidelijk:

Daarom hebben we besloten om de automatische firmware-update van Android 8.0 Oreo (v6.5830) even uit te stellen. 

Link

BELANGRIJK:Als u gebruikmaakt van een Home Theatre-systeem (Soundbar, A/V-ontvanger, etc.) om het geluid van uw tv af te spelen, raadt Sony u ten zeerste aan deze update nog niet te installeren. Met het huidige pakket en specifieke Home Theatre-systemen kan een probleem optreden waarbij u geen geluid hoort via uw Home Theatre-systeem als de tv te lang in de stand-bymodus staat. Er zijn tijdelijke oplossingen beschikbaar, maar wij adviseren u om te wachten tot de volgende update, waarin dit probleem wordt verholpen.

Link

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Spijker55Schroefgat
Ontdekker

Het is in middels 5 Maart !!!!!

Maar goed heb via een usb stick de nw update geistalleerd werkt super zonder problemen .