annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware-update v6.5830 Oreo 31-01-2019 tijdelijk opgeschort 14-02-2019

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware-update v6.5830 Oreo 31-01-2019 tijdelijk opgeschort 14-02-2019

Over deze download

Voordelen en verbeteringen m.b.t. deze update

• De volgende functies/problemen worden toegevoegd, verbeterd of opgelost na het bijwerken naar Android™ 8.0 Oreo™:
    • Een nieuw menu op het beginscherm
      • Verplaatst 'Timer Aan'-pictogram (rechtsboven) in het menu op het beginscherm
    • Google Tours (zelfstudie)
    • Een vernieuwd menu bij Eerste configuratie
    • Een vernieuwde inhoudsbalk of tv-menubalk
    • Een lijst met firmwarevoordelen (voorbeeldvenster)
    • Een snelkoppeling Toegankelijkheid (aan-uitschakelaar):
      • Houd de MUTING-knop op de afstandsbediening drie seconden ingedrukt om toegankelijkheidsfuncties zoals Screen reader of Tekst vergroten in of uit te schakelen.
    • Een nieuwe toetsenbordindeling, nieuwe functionaliteit en nieuwe talen (inclusief Hebreeuws)
    • Verbeterde Google Assistant-zoekfunctie voor uitgezonden inhoud
    • Verbeterde land- en regio-instellingen
      • Aan sommige talen zijn beschrijvingen toegevoegd in het menu Language settings (Taalinstellingen)
    • Verbeterde gebruikerservaring voor de Video-, Muziek- en Foto-apps
    • Verbeterde Settopbox-toetsondersteuning (toets voor Gids/Titellijst)
    • Oplossing voor beeldruis in Netflix Dolby Vision-inhoud (donkere solarisatie)
    • Verbetert het gedrag van externe apparaten als tv op stand-by staat
  • De volgende functies worden verwijderd na het bijwerken naar deze software:
    • PlayMemories Online
    • De instelling voor IPV6 instellen (Aan/Uit)
    • Stand-bymodus Wi-Fi Direct
    • De functie Live Football Mode
    • Video (thuisnetwerk) in de inhoudsbalk
    • De 500PX-toepassing / PMO in DUX
    • De PlayStation Video-app is niet langer vooraf geïnstalleerd
      • U kunt de app nog steeds gebruiken door deze te downloaden in de Google Play Store

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
68 ANTWOORDEN 68
profile.country.NL.title
bart-fs1
Ontdekker

goede morgen, 

ik sluit me aan bij voorgaand bericht, ik heb natuurlijk meteen mn tv kd-55xe8599 geupdate naar oreo, en veel lastige problemen natuurlijk... sindsdien kijk ik elke dag naar de ondersteuningspagina van mijn model, maar geen verder nieuws, we zijn ondertussen toch al anderhalve maand verder...

groeten, Bart

profile.country.BE.title
petitw
Ontdekker

Voor wanneer is de Firmware-update v6.5830 Oreo voor mijn tv voorzien?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De update is echter nog steeds beschikbaar als handmatige download via onze support website voor klanten die geen Sound Bar, A/V ontvanger (versterker) of Home Theater Systeem hebben, en toch de nieuwe functies van Android 8.0 Oreo willen ervaren. 

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
redydo
Ontdekker

Is het al bekend wanneer die update eraan komrt ? we gaan tenslotte richting april de laatse werkende was september . die van januari is =uitgesteld . komt deze dan september 2019 om de nabij ?????

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De OTA update is tijdelijk uitgesteld zoals je kan lezen.

Als je de update wel wil installeren (onder voorwaarden), is deze nog steeds te downloaden vanaf de ondersteuning pagina van je toestel.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
fjvange
Ontdekker

Inmiddesl ben ik uiterst gefrustreerd. Primair door de vreselijke butt performance van de TV en vervolgens door de ontkenning van Sony dat het om een wezenlijk probleem gaat. BIJ MIJ THUIS WORDT ER TV GEKEKEN OP DE LAPTOP VIA DE ZIGGO TV APP IPV VAN HET 55" OLED SCHERM!!!!

Sony: zet er nu echt vaart achter, ik wil asap weer gewoon TV kunnen kijken. (Zelfs een Windows 95 systeem met zijn berichte BSOD presteert beter!)

Bij mijn A1 is er vrijwel geen TV meer te kijken. Nagenoeg elke keer moet ik opnieuw opstarten. Maar zelfs dan is er nog geen TV te kijken, want 9 van de 10 keer wordt de CI module dan toch niet herkent. Volgt een exercitie om de tv van de stroom te halen, module er uit halen er in steken e.d.. En het komt ook voor dat het opnieuw opstarten vastloopt tijdens de android kleur-bolletjes. Dan rest alleen nog de stroom er af halen.  Vandaar dat ik de enige ben die die moeite nog neemt om Sony TV te kijken.

P.S. KAN IEMAND DE VINK DAT DIT TOPIC OPGELOST IS UITZETTEN????!!!(

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de CI+ module een gehuurde module of een eigen module?

73's

profile.country.NL.title
bart-fs1
Ontdekker

meneer "expert" ik raad iedereen af te updaten, ook al kan het nog, ook zouden er geen andere problemen zijn, het is wat de vorige poster zegt, deze problemen ervaar ik ook, beeld plots bevriezen, irritante info die ineens de hele tijd in beeld blijft, dan moet ik ook herstarten en in extreme gevallen zelfs de stekker uittrekken... dus in het kort, waar blijft de oplossing?!

profile.country.NL.title
fjvange
Ontdekker

Hallo 73's,
Het is een eigen module. Gekocht in 2017. Heeft het altijd gedaan voor de huidige Orea firmware update. En doet het nu na een aantal reboots/stroomonderbrekingen ook nog. Lijkt wat mij betreft dus niet de oorzaak.
Maar ik laat mij graag adviseren.
Met vriendelijke groet,
Freek
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In je vorige post (met hoofdletters) geef je aan dat men nu op een laptop zit te kijken enje de CI+ module de schuld geeft i.c.m. Oreo. Hier en ook meerdere Community leden gebruiken ook de huur CI+ module i.c.m. met Oreo zonder dat het een probleem geeft.

Idee: een huur CI+ module tijdelijk uitproberen, deze binnen 10 dagen eventueel weer retour sturen.

suc6 ermee,
73's