Deel jouw ervaring!
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
En hoe ver zijn we er inmiddels mee? Het blijft oorverdovend stil over deze update.
Update:
Er stond een update de afgelopen week gepland, helaas vertoonde deze update enkele bugs in de EU en is niet online gezet om problemen te voorkomen.
73's
https://www.sony.com/electronics/support/downloads/00016044
v6.5850 in US... hopelijk komt ie dus snel ook in EU!
Hmmm, nog even wachten lijkt me:
New 6.5850 firmware breaks Atmos in VUDU and FandangoNOW HDR
natuurlijk, dit kan een ander probleem zijn, maar "van de regen in de drop" komt spontaan bij mij op 😉
als ie uit is wacht ik nog wel een paar weken .kijken of er nog bugs in zitten . en als het merendeel tevreden is installeer ik hem . ik krijg steeds meer twijfel over sony . terwijl alle appraten van sony zijn .op me smartphone na .
We zijn nu enkele maanden later en wachten nog steeds op een werkende update naar Oreo. Ik hoop dat Sony nu toch echt snel over de brug komt met die update. Heeft iemand hier zicht op?
Liever dat de boel werkt, dan we een update krijgen die dingen sloopt
Helemaal eens, maar de techniek staat niet stil en ze zijn er wel erg lang mee bezig,
Ik krijg sterk de indruk dat Sony de update rekt om potentiële kopers voor de AG8 over de streep te trekken. De AG8 beschikt over Oreo en dat zou volgens de reviews snel werken.