Deel jouw ervaring!
Beste,
Ik heb al zitten zoeken in de handleiding en op het internet, maar ik vind geen oplossing voor mijn probleem. Het probleem werd hier reeds gemeld, maar niet voor mijn type tv KD-49XE7096. Ik zou graag gebruik maken van een hoofdtelefoon en tegelijk het geluid van de tv-speakers behouden, maar ik vind hier geen oplossing voor. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Alvast een dikke merci!!!
Krikke
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost!!
U mag deze vraag verwijderen!
Krikke
OPLOSSING :
Zet tv aan. --> Blauwe knop HOME --> scroll naar beneden Witte knop INSTELLINGEN --> kies SYSTEEM SETTINGS --> kies vervolgens INSTELLINGEN (het ladeblokje en dus NIET GELUID !!) --> scroll naar beneden AV-instellingen (niet zichtbaar op eerste pagina, dus blijven naar beneden gaan --> hoofdtelefoon AUDIO uit --> kies hier voor AUDIO UIT (vast) en probleem opgelost.
Je kan dan de hoofdtelefoon en de tv-speakers apart bedienen om mooi op elkaar af te stemmen. Ik gebruik namelijk de hoofdtelefoonuitgang op mijn hifi-keten.
Succes iedereen!!!
Wil je de oplossing met ons delen, zodat andere hier ook wat aan kunnen hebben?
73's
OPLOSSING :
Zet tv aan. --> Blauwe knop HOME --> scroll naar beneden Witte knop INSTELLINGEN --> kies SYSTEEM SETTINGS --> kies vervolgens INSTELLINGEN (het ladeblokje en dus NIET GELUID !!) --> scroll naar beneden AV-instellingen (niet zichtbaar op eerste pagina, dus blijven naar beneden gaan --> hoofdtelefoon AUDIO uit --> kies hier voor AUDIO UIT (vast) en probleem opgelost.
Je kan dan de hoofdtelefoon en de tv-speakers apart bedienen om mooi op elkaar af te stemmen. Ik gebruik namelijk de hoofdtelefoonuitgang op mijn hifi-keten.
Succes iedereen!!!
Juist gebeurd!