Deel jouw ervaring!
Ik heb 14 december een XE9005 TV gekocht. Ik krijg het niet voor elkaar om via de ingebouwde microfoon een zoekopdracht in te geven. Volgens de instructie zou je op microfoontje moeten drukken en vervolgens zou deze moeten oplichten. Dat oplichten gebeurd niet. Wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het lukt niet om via de afstandbediening (knop microfoontje) een opdracht in te spreken.
OPLOSSING: De knop "microfoontje" op je afstandbediening activeren.
HOE:
1. Druk op "HOME".
2. Ga omlaag naar "INSTELLINGEN"
3. Scrol naar beneden en kies 'SPRAAKGESTUURDE AFSTANDBEDIENING"
4. Kies "'DE KNOP (MICROFOONTJE) ACTIVEREN.
Heb je hier al naar gekeken?
Gr,Arie
Bedankt voor je hulp maar heb nog een vraag. Wanneer ik via mijn telefoon cast naar de TV, gebruik ik dan het bluetooth signaal? Want, dat lukt wél.... Inspreken niet. Wanneer ik op home druk, dan zie ik links boven het scherm dat ik kan inspreken. Er gebeurd helemaal niets. Ook niet wanneer ik de knop op de afstandbediening [microfoontje] indruk. Er zou ook een lichtsignaal vanaf moeten komen, gebeurd ook niet... Wat nu?
Het lukt niet om via de afstandbediening (knop microfoontje) een opdracht in te spreken.
OPLOSSING: De knop "microfoontje" op je afstandbediening activeren.
HOE:
1. Druk op "HOME".
2. Ga omlaag naar "INSTELLINGEN"
3. Scrol naar beneden en kies 'SPRAAKGESTUURDE AFSTANDBEDIENING"
4. Kies "'DE KNOP (MICROFOONTJE) ACTIVEREN.
Ik zie dat je probleem is opgelost door je spreekbutton te activeren.
Standaard zou deze ingeschakeld moeten zijn. Waarom dit in jou geval niet zo was blijft vreemd.
Wat betreft je Casting vanuit je smartphone, dit gebeurt via je WiFi verbinding en niet via BlueTooth.
Gr, Arie