Deel jouw ervaring!
Hallo, Sinds vanmorgen wil Netflix niet meer opstarten op mijn Sony Tv type
KDL-43W808C. Gisterenavond werkte het nog perfect. Wanneer ik een poging doe om het op te starten krijg ik volgende foutmelding; "We kunnen geen verbinding maken met de Netflix-service. Controleer de netwerkinstellingen om verbinding te maken met een beschikbaar netwerk en Netflix te gebruiken (-100)." De tv is nog steeds verbonden met het internet via Wi-fi en andere apps blijken wel correct te werken.
Wat gaat er fout? Kunnen jullie een oplossing aanbieden aub?
Alvast vriendelijk bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien had het ook wel gegaan als je "Netflix" even had verwijderd en opnieuw weer had geinstalleerd, was minder werk geweest.
73's
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat bleek geen oplossing. Het probleem lag echt bij het toestel en zijn software zelf, niet bij de app.
Hier ook de fout ode (-100). Veel problemen met verbinding enz. vanaf de dag van aankoop. Hiervoor Samsung smart tv gehad zonder problemen. Gaan jullie dit nog oplossen Sony? Ik koop een smart tv en geen frustreer tv toch? Mochten de problemen zich blijven voordoen dan wil ik een compensatie voor de misleidend informatie omtrent smart tv.
Welkom in de Sony community,
Je heb problemen met de verbinding, is de verbinding bedraad of draadloos?
73's
De verbinding is draadloos, echter bedraad is het resultaat hetzelfde. Een volledige reset van de TV zou mijn inziens wel werken maar dat heb ik de afgelopen tijd al zo vaak moeten doen vanwege het vastlopen van de TV en Apps dat ik dit niet meer wil. Er moet echt een oplossing komen zonder de TV volledig te moeten resetten.
Probeer de datum en tijd van je toestel eens aan te passen.
Blijkbaar heeft jouw tijd/locatie aanpassen naar Amsterdam effect op de werking van Netflix.
Deze wijziging heeft geen effect. Gisteren ook nog een volledige vastloper gehad waardoor ik de tv door middel van de voeding eruit te halen heb moeten resetten. Lijkt me niet goed voor de tv.
Wij hebben ineens geen 1 app meer die werkt op de tv ,terwijl we donderdag nog gewoon via de app op de tv naar Netflix heb gekeken .
Iemand een idee wat ik kan doen ?
alvast bedankt inge
Welk toestel heb je?
Een fabrieksherstel is hier altijd aan te raden.
Ik heb eeb Sony Bravia 49x8309c. Meent u dat nou echt om alweer een fabrieksherstel uit te voeren? Ik heb toch een nieuwe smart-tv gekocht? Ik heb sterk de indruk dat de software niet goed ontwikkeld is en dat ik nu een product heb die niet voldoet aan mijn verwachting. Een fabrieksherstel ga ik niet uitvoeren, het is niet normaal dat dit zo vaak moet gebeuren (2x per week gemiddeld). Graag zie ik een passend voorstel tegemoet, ik ben in overweging serieuze stappen te ondernemen hetgeen mijn inziens zeer reëel is.