annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandsbediening app voor Sony KD 43XF7004

profile.country.NL.title
Kortek1
Ontdekker

Afstandsbediening app voor Sony KD 43XF7004

Ik heb een Sony televisie gekocht, de KD 43XF7004. Ik heb al diverse apps geprobeerd om via Android mobiel of tablet afstandsbediening te hebben, maar het is nog niet gelukt om dat aan de praat te krijgen. Welke app voor Android zou moeten werken voor dit model TV? 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de XF7004 verbonden is met het thuisnetwerk, kan je de gratis Sony Video&TV Sideview app gebruiken.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kortek1
Ontdekker

Bedankt voor de reactie. Ik heb de app gedownload maar het lukt niet om de tv toe te voegen, ook niet door handmatig het IP-adres in te voeren. De 43XF7004 staat ook niet in de lijst met compatibel modellen. Nog andere tips of ideeen voor dit model televisie?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zitten beide wel op hetzelfde thuisnetwerk?

73's

profile.country.NL.title
Kortek1
Ontdekker

Ja, beide zijn via wifi (mobiel) of kabel (tv) verbonden met netwerk.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens deze info werkt de applicatie op elke Bravia TV vanaf 2013.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
Kortek1
Ontdekker

Zijn er nog bepaalde instellingen op de TV die ik dan zou kunnen controleren? Want ik krijg het niet aan de praat.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er zijn geen aparte instellingen voor in de XF7004. De applicatie vind met zoeken alle Bravia's in het thuisnetwerk. Als er een Bravia gevonden wordt komt er een cijfercode op het scherm, deze moet worden ingevoerd in TV-Sideview.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
Kortek1
Ontdekker

Helaas vindt de app de Bravia dus niet, ik heb al van alles geprobeerd, ook met verschillende mobiele telefoons en een tablet maar het is niet gelukt. 

profile.country.NL.title
Kortek1
Ontdekker

Ik krijg van het Sony Support Team de volgende reactie:

"Helaas wordt de TV-Sideview app niet ondersteund door uw tv-model.De TV-Sideview app wordt alleen ondersteund op Android tv's. U kunt alleen de voorgeinstalleerde applicatie's gebruiken, de mogelijkheid extra apps vervoegbaar te stellen op uw tv is niet beschikbaar.  U kunt alleen extra applicatie's installeren bij een Android tv, omdat deze over een Google Play Store beschikt."

Dat betekent dus dat voor alle Sony niet-Android TV-modellen afstandsbediening via smartphone of tablet niet mogelijk is?