Deel jouw ervaring!
Om te connecteren met de Mac dien ik PlayMemory Home te downloaden. De 64 Bitversie bestaat voorlopig alleen voor PC. Er staat ook een vreemde melding bij *.
Nu heb ik de camera deels gekocht om te kunnen connectoren met mijn Mac en een tablet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hartelijk dank voor een antwoord, Eric.
*Kennisgeving van stopzetting van downloads voor PlayMemories Home. Downloaden van PlayMemories Home versie 5.5 (versie voor 32-bits besturingssystemen) werd beëindigd op 31 maart 2020.
De downloadservice voor de Mac-versie van PlayMemories Home stond gepland om te worden beëindigd op 31 maart 2020. Echter, de periode is verlengd en downloaden is nog steeds mogelijk.
Hi Eric,
Waarvoor wil je PlayMemory Home gebruiken? Als het gaat om bestanden over te brengen, zal je hier geen andere software voor nodig hebben.
"The most recent operating systems (OS) from Microsoft and Apple allow you to transfer files from your camera or camcorder to your computer without the need for additional software. For other features proposed by these applications, we recommend installing Imaging Edge (photography), pre-installed software on your computer, or other commercially available software." https://www.sony.co.uk/electronics/support/action-cam-hdr-as-series/hdr-as20/articles/00232343
Groeten,
Eva
Hi Eric,
Heb je PlayMemories wel al gedownload om te testen, of was dit helemaal geen optie meer?