Deel jouw ervaring!
dear people
so i’d like to know if there will be any update to ios 13.1? i find it very sad that i can’t connect my phone to my camera anymore!
ook geprobeerd had ik ook al gevonden de tip, maar dat maakt ook helemaal niets uit. daarbij blijft het probleem dat je in de app moet kiezen tussen die NFC of QR code
nb. als je dit probeert trouwens onthoud hij de keuze niet, zodra je locatie op altijd zet, schiet ie gelijk weer terug naar "vraag". Of dit nu aan de app zelf ligt of aan de IOS update.... geen idee
Nu weer een nieuwe update aan t downloaden Ios 13.1.2 zou dat de oplossing geven? Ik hou jullie op de hoogte
@Superjeltje @sanderjanz65 @harmnld
Ik weet uit betrouwbare bron dat Sony techneuten hier naar gaan kijken.
Even afwachten dus.
grt, Sigi
zojuist update naar 13.1.2 gedaan maar helaas nog steeds niets....
Nee, hier ook nog steeds geen mogelijkheden om bij de foto's te komen via mijn iPhone en de app Imaging Edge Mobile... Hoop echt dat dit snel wordt opgelost! Ik kan nu niet even snel foto's verzenden naar mijn werk....
Ja heel vervelend. Ik ga volgende week op vakantie en dat houdt nu in dat ik mijn foto’s pas bij thuiskomt kan bekijken via de computer.
Allen,
ze zijn ermee bezig, helaas hoeft dat niet te betekenen dat het zomaar opgelost is...daarbij krijg ik ook van Apple regelmatig updates (2 in een week) wat betekent dat het nieuwe iOS ook nog niet stabiel is.
Grt, Sigi
Dat hoor je mij ook niet zeggen maar een update over de stand van zaken van hun kant zou wel fijn zijn. Nu zitten we in het ongewisse.
Hetzelfde als wat jij bedoelt met “ze”. Sony zelf dus.