Deel jouw ervaring!
Hallo
ik heb recent online een DSC-RX10M4 gekocht en merk nu dat ik de taal van het toestel niet kan veranderen naar het Nederlands. In de handleiding staan de menus echter wel in het Nederlands.
Moet er hiervoor een update gedaan worden van de firmware? Huidige versie is 1.0.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat klopt, dat is de oorzaak. Dat noemen ze met een niet zo fijne term grijze import (niet alleen voor camera's hoor, ook voor bijvoorbeeld motorfietsen, auto's etc). Geldt ook voor zaken die bijv. via een site van onze (meestal chinese) Azie vrienden besteld. De meeste fabrikanten hebben de wereld in 3 a 4 stukken opgedeeld;
Europa (soms incl Afrika), Middle East, Amerika's (Z&N), Pacific (Azie en Australie, NZ)
grt Sigi,
Bedankt @Sigiphoto
De handleiding is wel degelijk origineel - weliswaar afgedrukt op (grijs) recyclage papier.
Ik heb het toestel in US aangekocht - mogelijk ligt daar de oorzaak?
Dat klopt, dat is de oorzaak. Dat noemen ze met een niet zo fijne term grijze import (niet alleen voor camera's hoor, ook voor bijvoorbeeld motorfietsen, auto's etc). Geldt ook voor zaken die bijv. via een site van onze (meestal chinese) Azie vrienden besteld. De meeste fabrikanten hebben de wereld in 3 a 4 stukken opgedeeld;
Europa (soms incl Afrika), Middle East, Amerika's (Z&N), Pacific (Azie en Australie, NZ)
grt Sigi,