cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Join now - be part of our community!

Afstandsbediening RX100 IV

SOLVED
profile.country.NL.title
EddyBoerman
Explorer

Afstandsbediening RX100 IV

Ik ben op zoek naar een afstandsbediening voor de Sony RX100 IV. Welke raden jullie mij aan?

Alvast bedankt.

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@EddyBoerman

 

Jouw camera zou de remote app nog wel moeten kunnen gebruiken (DSC-RX100M4) volgens deze link;

https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/usbdetail.php?eid=is9104-npia09014_00-f00002

 

Wellicht een keer de app opnieuw downloaden en installeren. Dit wil nog wel eens helpen.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en

View solution in original post

4 REPLIES 4
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Kabel remotes gebruik ik er diverse. Die aangeschaft zijn bij DX.com. Voor paar euro koop je ze incl. verzending. En ze werken altijd prima. Zou zelf daar eens kijken. Zoek op Sony remote. 

 

Gebruik zelf de simple zonder schermpje. Die kosten tussen de 3 en 8 euro. incl. verzenden. 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@EddyBoerman

 

Welkom. Heb je aan de remote app van Sony zelf gedacht? Ik gebruik zelf de touchless shutter vrij vaak.

 

zie https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/usbdetail.php?eid=is9104-npia09014_00-f00002

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
EddyBoerman
Explorer

Remote app werkt niet. Eigenlijk van alles geprobeerd. Heeft overigens goed gewerkt.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@EddyBoerman

 

Jouw camera zou de remote app nog wel moeten kunnen gebruiken (DSC-RX100M4) volgens deze link;

https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/usbdetail.php?eid=is9104-npia09014_00-f00002

 

Wellicht een keer de app opnieuw downloaden en installeren. Dit wil nog wel eens helpen.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en