annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony XF9005 and ZiggoGo Browser probleem

profile.country.NL.title
Xstaassen
Ontdekker

Sony XF9005 and ZiggoGo Browser probleem

Hallo Sony Forum,

ik heb een probleem met mijn XF9005. Het zit zo...

Ik heb een abonnement bij Ziggo genomen. Deze hebben een ZiggoGo App. Deze werkte niet op mijn Ipad en samsung telefoon. Ik keek nu op de Bravia XF9005 met CI module ziggo via de browser op de ZiggoGo site. Daar kon ik in ieder geval iets terug kijken. Nu wilde ik ook die App werkend krijgen op mijn Ipad en Samsung telefoon. Er is vandaag een Ziggo monteur bij mij langs geweest en zei uiteindelijk dat sommige apparaten niet goed werken met een Modem die is ingesteld op IPV6. Volgens hem moest de Modem op IPV4 gezet worden. Dit is vandaag ook gedaan door Ziggo. Nu werken inderdaad de ZiggoGo App op mijn Ipad en Samsung telefoon. Maar nu heb ik in eens een probleem met het afspelen van Streams via de ZiggoGo site in de browser van de Bravia XF9005. Ik heb Ziggo gebeld en zij zeggen dat elk apparaat werkt met IPV4. Ik vroeg aan hun om de Modem terug te zetten naar IPV6. Nu blijkt dit niet te kunnen. Dit was door de monteur van Ziggo ook niet verteld vandaag. Hij heeft niet de opties besproken met mij. Ik krijg nu de opdracht van Ziggo om de fabrikant van de TV te contacten. Wat kan er hier aan de hand zijn met de TV nu? Ik heb bij netwerk settings gezocht en IPV6 gevonden en deze uitgezet en weer aan gezet. Maar de ZiggoGo site wil niet meer streamen via de browser. Ik kan wel gewoon internetten via de browser. 

Weten jullie wat er nu aan de hand kan zijn?

vriendelijke groet jeroen

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De XF9005 terugzetten naar fabrieksinstellingen?

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Xstaassen
Ontdekker

Hey Pa3eia,

ik heb modem gereset, TV op fabriek instelling gezet, maar heeft niks geholpen. Ik heb wel nog een vraag. Wat voor snelheid netwerkkaart zit er in de TV? Hij lijkt moeite te hebben met de bandbreedte ofzo. Ik heb een speed test gedaan op de TV en heb vandaag 50mbps..gisteren had ik maar 29mbps download snelheid. Terwijl ik 200mbps heb. De ZiggoGo site staat te bufferen en zegt : helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld. En dit is dus gebeurt nadat Ziggo ipv6 heeft omgezet naar ipv4. Deze Tv moet toch ook Ipv4 ondersteunen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De TV ondersteund natuurlijk IPv4, de LAN snelheid hoort 100 Mbps.

Wat voor ip-adressen worden er nu uitgedeeld door het modem, denk toch dat het daar fout gaat tussen het thuis netwerk en het Ziggo netwerk?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!