annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony brabia tv wordt uitgeschakeld door Ziggo!!

profile.country.NL.title
Karel-B
Nieuw

Sony brabia tv wordt uitgeschakeld door Ziggo!!

Beste Sony,

De nieuwe afstandsbediening van Ziggo mediabox Next heeft geen aparte knop om enkel de mediabox uit te schakelen. Als na het gebruik maken van de mediabox, bv. de PS4 gebruikt wil worden, wordt de Sony  tv dus uitgeschakeld door de afstandsbediening van Ziggo! Op die afstandsbediening zitten 2 knoppen, een om zowel de mediabox als ook de tv uit te schakelen en een om enkel de sony tv uit te schakelen. 

Dit is gruwelijk irritant! Is er een instelling op de android tv waarmee ik kan blokkeren dat de afstandsbediening van Ziggo invloed heeft op de Sony tv? Ziggo heeft die instelling namelijk niet. Vind het sowieso vreemd dat jullie derden zomaar je apparatuur laat schakelen!

Groet,

Karel

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo vreemd is dat tegenwoordig niet.

Het voordeel van HDMI, om je probleem op te lossen is er een HDMI-blokker of alles uitvinken m.b.t. Bravia-Sync.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Karel-B
Nieuw

Uitschakelen is geen optie want dan werkt mijn tv niet met de cinema set. En nu ben ik dus genoodzaakt om nog meer atributen te kopen, bah!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Moet toch niet gekker worden, beetje het kip/ei verhaal.

De Ziggo media box geeft een signaal/puls af aan de Sony TV, nu is de Sony TV de boosdoener. Terwijl je het signaal/puls wel accepteerd vanuit de PS4 of naar de HC.

De HDMI blokker tussen de Ziggo mediabox en je Sony TV lost je probleem op.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Karel-B
Nieuw

Ze zijn beide boosdoener!

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Zou even contakt zoeken met Ziggo en je probleem daar ook melden wellicht kunnen zij je verder helpen. Wel vervelend dit.:frowning2: