annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 65" A1E OLED: Netflix app blijft hangen

profile.country.BE.title
spacekiek
Lid

Sony 65" A1E OLED: Netflix app blijft hangen

Beste,

De laatste tijd hebben we veel problemen met het opstarten van de Netflix app.  Het logo verschijnt en blijft dan laden tot in de eeuwigheid.  Work around: TV volledig herstarten door power knop lang blijven in te duwen, maw android eens rebooten.

Ik had al eens gekeken of ik de app kan herinstalleren, maar dat gaat blijkbaar niet. Je kan enkel de app deactiveren en launchen. 

Any suggestions ?  😐

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Niet dagelijks maar wel regelmatig voor ik de "powerreset" uit, vandaar dat er hier op YouTube na zeer weinig problemen zijn.

In de Playstore app en in het menu"apps" kan je teruggaan naar de fabrieks app.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dylizz
Ontdekker

Heb een kd49 met het zelfde probleem. heb een factory reset gedaan maar dit heeft niets geholpen.

Wat helpt is de app afsluiten bij instellingen - apps - netflix

Heeft te maken met de december update van netflix. Hopen dat het gefixt is in de nieuwste release.

profile.country.BE.title
spacekiek
Lid

Hoi

Ik heb bij instellingen - Apps - Netflix app , alle updates verwijderen gedaan ... 

(dus niet de TV factory resetten, enkel de app dus) 

Voorlopig lijkt het me opgelost te zijn  ... fingers crossed.

profile.country.NL.title
Dylizz
Ontdekker

Updates verwijderen zal zeker werken.

Het zit in de december update van netflix. Netflix (Android TV) 6.1.1 build 2440

Heb nog contact gehad met de klantenservice van netflix. Die geven aan de tv 3 min stroomloos te maken. Dit heeft echter niet geholpen.

Verwijder de updates wel en wacht op een werkende update van netflix.

profile.country.NL.title
Dylizz
Ontdekker

Dit wekte voor mij:

1. Geef het deactiveringsscherm weer door de volgende reeks in te voeren met de pijlknoppen op de afstandsbediening van het apparaat:

• Omhoog, Omhoog, Omlaag, Omlaag, Links, Rechts, Links, Rechts, Omhoog, Omhoog, Omhoog, Omhoog

2. Selecteer Afmelden(Sign Out) Opnieuw beginnen (Start Over) of Deactiveren(Deactivate).

3. Meld je weer aan nadat je bent afgemeld en probeer Netflix opnieuw.

profile.country.BE.title
spacekiek
Lid

Hoi, gisteren zat Netflix weer vast op het beginscherm. Dus updates verwijderen is niet de oplossing ... (of mss heeft ie ondertussen de app weer geupdated?)

Ik heb nu eens jouw oplossing geprobeerd, maar dan log je gewoon uit en terug in ... laat ons hopen dat dit beter werkt

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@

@@spacekiek@

De eenvoudigste methode is als volgt:

Als de App blijft hangen, houd de 'HOME' toets enkele seconden ingedrukt. 

Nu zie je alle nog in de background actieve Apps. Selecteer de Netflix app en sluit deze af door op het kruisje onder de app te klikken.

Nu kan je de Netflix app weer opnieuw starten op de voor jou normale manier. 

Succes. Gr, Arie

Coverh
Nieuw

MIjn Netflix app blijft ook steeds hangen zoals in de andere berichten gemeld wordt.

Tv gereset;

Netflix app meerder malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd.;

Mijn router herstart;

Maar de problemen blijven.;

Hij geeft zelfs regelmatig aan dat mijn netwerk geen verbinding maakt, terwijl de TV gewoon verbonden is en google het gewoon doet.;

Dus een bericht aan de app ontwikkelaars.

Graag een spoedige update anders mogen ze wel eens abonnementsgelden terug gaan storten.

gr,

Corné

profile.country.NL.title
Dylizz
Ontdekker

Oplossing:

• Geef het deactiveringsscherm weer door de volgende reeks in te voeren met de pijlknoppen op de afstandsbediening van het apparaat:

• Omhoog, Omhoog, Omlaag, Omlaag, Links, Rechts, Links, Rechts, Omhoog, Omhoog, Omhoog, Omhoog

• Selecteer Afmelden(Sign Out) Opnieuw beginnen (Start Over) of Deactiveren(Deactivate).

• Meld je weer aan nadat je bent afgemeld en probeer Netflix opnieuw.