Deel jouw ervaring!
Ik heb een KD-49XE8077 met Android 7.0
Het komt vaak voor dat als ik hem aan wil zetten hij niet reageert.
Ik moet dan de stroom er even afhalen en er weer op zetten.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Heb je de tv ook al eens aangezet met de aan/uit knop op je tv. Het kan ook zijn dat er iets met je remotecontrol is. Zijn je batterijen niet leeg. Reset je remotecontrol eens door je batterijen te verwijderen en opnieuw te plaatsen.
Test dit even op het moment dat je tv niet reageert.
Als je zeker weet dat je remotecontrol werkt zou ik de tv eens volledig terugzetten naar fabrieksinstellingen.
MvG Hans
Denk eerder aan een HDMI probleem op 1 van de HDMI poorten
73's
Naar aanleiding van jouw reaktie eens gezocht naar een AAN/UIT knop.
Ik wist niet eens dat die er op zit?!?! hahaha
Het staat los van de AB. Want als de TV een reset gehad heeft (stroom er even af) dan doet de AB het wel weer.
Ook merk ik tijdens het zappen niets van een lege batterij oid. Als ik de AB op de camera in mijn richt zie ik dat hij een signaaltje afgeeft .
Resetten kan ik nog wel een keer doen. Maar dit gaat wekenlang goed en dan opeens drie dagen achter elkaar niet.
Ik gebruik de HDMI poorten niet.
In de TV zit een CI module van Ziggo en op het beeld zie ik compleet niets.
Het is een zwart beeld zonder HDMI melding oid.
Je kunt ook de powerknop je op je AB ingedrukt houden om het handmatig te herstarten.
Even een vraagje. Als dit verschijnsel optreedt, brandt dan het lampje onder het scherm dan wel. Zoniet, dan start de TV helemaal niet op. Of blijft alleen het scherm zwart. Bij mij gebeurt het ook wel eens dat het scherm zwart blijft bij het aanzetten. Ik heb een KD-55XD8599 met eveneens een CL+ Module van Ziggo. Soms krijg ik dan weer beeld als ik schakel tussen een HDMI ingang en een TV kanaal.
Ik ben benieuwd naar je antwoord.
Gr, Arie
De televisie reageert dan nergens op en ook alle lampjes zijn uit.
Overigens reageert hij ook niet op de AAN/UIT knop op de zijkant.
Dank voor je reactie. Dat ziet er inderdaad ernstiger uit. Ik hoop voor je dat je een oplossing vindt. Lijkt mij eerder een reparatie geval. Ik hoop voor je dat je TV nog in de garantie zit. Gr, Arie