annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scrambled beeld bij Ziggo interactieve televisie via CI+ module op Sony KD65X8505b

pkwakman
Ontdekker

Scrambled beeld bij Ziggo interactieve televisie via CI+ module op Sony KD65X8505b

22 ANTWOORDEN 22
MarcelVerstappen
Ontdekker

Heb hetzelfde probleem, heb dit in december gemeld. Eerst bij Ziggo toen bij Sony. De een blijft naar de ander wijzen. Vanochtend nog een keer met Ziggo contact opgenomen, weer hetzelfde verhaal. Toestel niet gecertificeerd, dus ligt aan Sony. Wordt hiet dus helemaal ziek van. Sony zet een geweldig product op de markt, maar vergeet in mijn ogen de after-sales. Kan volgens mij toch niet een erg grote moeite zijn om dit op te lossen.

LDbike001
Nieuw

Ik stuit op dit oude topic. Ik zit ook met het issue dat het beeld van mijn Sony KD-65X8505B op scrambled gaat als ik een serie wil kijken via Ziggo interactief. Ik gebruik een CI+ module. Zijn er inmiddels oplossingen voor dit issue?

profile.country.NL.title
davevs
Ontdekker

Hoi LDbike001, dit is een hardware probleem dat niet door Sony of Ziggo opgelost gaat worden. Ik heb deze tv een paar jaar geleden gekocht en gelijk weer terug gebracht door dit euvel. Als je hem net gekocht hebt en wilt interactief kijken, TV terugbrengen.