annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-55X8505C witte waas HDR

OPGELOST
profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

KD-55X8505C witte waas HDR

Heb een witte waas over HDR bij farcry new dawn op een xbox one x maar als ik black level op 25 zet in plaats van 50 dan is het beeld goed alleen te donker iemand het zelfde probleem? P_20190410_194656.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

Volgens mij heb ik het probleem al gevonden als ik de tv op zwart waarde 35 zet is het goed denk dat de tv vekeerde zwart waarde aangeeft wat normaal 50 moet zijn als je normaal over de 50 zwart waarde heen gaat dan krijg je een witte waas

Volgens mij na de laaste firmware update zijn alleen hdmi poorten versie 2.0a 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik zal voor je navragen of dit een bekend probleem is bij het spelen van games.

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

Bij de PS4 pro i.c.m HDR spellen dien je de geavanceerde HDMI settings aan te zetten voor hogere kleuren.

Dit doe je via HOME, instellingen, externe ingangen, indeling HDMI signaal, verbeterde indeling (enkel voor HDMI 2 en 3 ingang).

Wellicht dat dit bij de xbox ook zo werkt. Binnen HDR kun je de helderheid instellen totdat het naar je zin is.Tevens kan de maker van de game de settings binnen de game instellen in het HDR profiel, maar daar kan je dan zelf niet bijkomen.

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

Volgens mij heb ik het probleem al gevonden als ik de tv op zwart waarde 35 zet is het goed denk dat de tv vekeerde zwart waarde aangeeft wat normaal 50 moet zijn als je normaal over de 50 zwart waarde heen gaat dan krijg je een witte waas

Volgens mij na de laaste firmware update zijn alleen hdmi poorten versie 2.0a