Deel jouw ervaring!
Hoi,
Sony Bravia XR-55A84L (2023) Als ik mijn tv aanzet, zonder KPN kastje, en een app opstart heb ik geen geluid, afstandsbediening geeft 0 aan, dus ik moet het geluid via de afstandsbediening harder zetten, ik heb geen soundbar aangesloten, bedraad Internet..
De afgelopen tijd doet dit probleem voor i.c.m. de Ziggo Go TV applicatie. De oplossing is om deze applicatie "Gedwongen stoppen". Het is nog niet bekend of er andere applicatie's het probleem ook veroorzaken.
Wat je kan uitproberen is in "Apps - Alle apps bekijken" de applicatie's "Gedwongen stoppen" uit te voeren.
suc6 ermee,
73's
Bedankt voor je reactie en tip, ik ga dat even uitzoeken, fijne dag
Hoi, ik heb alle apps gedwongen gestopt, maar helaas, doe tv aan met de afstandsbediening van mijn tv, ik laat KPN kastje uit, activeer een app, dan heb ik geen geluid, staat op 0, met de afstandsbediening zet ik dan het volume hoger, wat me nog meer opviel, ik zet mijn geluid uit met pauzeknop, na een kwartier, is het geluid helemaal uit, tv onthoud dus niet de laatste volumestand. Op zich geen probleem allemaal maar misschien is het iets simpels.